Friday 15 October 2010

Ще напусна Билбао, само ако клубът ме продаде - Иоренте

Голямата звезда на Атлетик (Билбао) Фернандо Йоренте побърза да успокои феновете на тима, след като призна, че не мисли за напускане на "Сан Мамес", въпреки спекулациите, че Реал (Мадрид) и Барселона обмислят да го привлекат.

Испанският национал направи впечатляващи мачове за "Ла Фурия" и отбеляза общо три гола в двубоите срещу Литва и Шотландия.

Съвсем логично, доброто му представяне не остана незабелязано и веднага започнаха спекулациите за негов трансфер в Реал (Мадрид) или Барселона.

"Много съм щастлив в Билбао и мисля само за представянето си в Атлетик. Имам договор с клуба до 2013 година и не мисля за напускане", разкри Йоренте.

"Моето желание е да остана тук. Единственият вариант да напусна е клубът да ме продаде", добави нападателят.

"Спекулациите около мен показват, че явно се справям добре, но в същото време аз съм спокоен и не се влияя от тях", завърши испанският национал.

No comments:

Post a Comment